2009. január 25., vasárnap

weekend

A következő tapasztalatokkal gyarapodtam a hétvégi lájtos bulizás alkalmával:

1.Ha valaki szombat éjjel lemegy a Patriótába, akár csoportos öngyilkosságot is elkövethetne. Egy pincehelyiségben dohányozni.... szuper. Gyakorlatilag azt teszteltük, hány percig bírjuk levegő nélkül. Hát nem sokáig. Pedig a zene jó volt.

2. Nagyon sok a nagyon csinos fiatal lány (jó hír, kedves hímneműek), viszont nagyon sok a gagyi nő is. Még egy megfigyelés: a nők valahogy jobban néznek ki, mint a pasik. Vagy csak éppen ezen az estén éppen itt volt sok igénytelen, nem tudom.De Szófiában volt még ilyen megfigyelésem, hogy az utcán a nők tök jól öltözöttek voltak, míg a pasik az igénytelenség csúcsa...

3. ....aztán az Expresszóban a Depeche Mode esthez baromira nem volt elég az est alatt elfogyasztott két bacardi cola.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

mi volt baj Expresszóban?

nik írta...

igazándiból semmi,valószínűleg én nem voltam bulira hangolva, meg talán depeche mode-ból sem szeretek "töményen" fogyasztani :-)

Csak miután kábé ez volt az első hétvége, amit az idén a városban töltöttem, akartam egy kis kimozdulást.
Sajnos a két héttel ezelőtti síruhában történő bulizás a hegy tetején túl magasra tette a mércét :-)

Névtelen írta...

mitől voltak igénytelenek a pasik?

Névtelen írta...

Te félóra után menekültél is presszóból a sz@r zene miatt akkor mit szóljak én aki este 10 óta azt hallgatta???:DDDDD

Névtelen írta...

Ya és nincs annyi pia amitől ez a zene yo lehet:D

nik írta...

hmmm... hogy mitől voltak igénytelenek? Valahogy kinőttem már abból a korból, hogy bírjam azt a "sörrel a kezemben, cigivel a számban dülöngélve stírölöm a csajokat" korszakból. De leginkább a stílust hiányolom. Nagyon sok ez a divatfrizurás csillivilli pasas, csakúgy, mint a nőknél is, ez igaz. Semmi egyéniség.:-(
Jah, és oltári alacsonyak!!! Ez már régi megfigyelés, de csak kevesen tudnak rácáfolni!

gégé írta...

és akkor a dohányfüstről nem is beszélek, mármint az expresszóbanról

nik írta...

Matyi, bakker, neked fizetnek érte, én meg pénzt hagytam ott! :-)
Ráadásul az összes beérkező jó csaj hozzád megy oda először, úúúgyhogy csak semmi panasz :-))

nik írta...

az expresszóban most a dohányfüstöt viszonylag meg lehetett úszni, mett nagyon úgy tűnt, hogy ez a depeche mode est nem jött be túl sokaknak. szóval el lehetett férni bőven.

Névtelen írta...

Jah, és oltári alacsonyak!!! Ez már régi megfigyelés, de csak kevesen tudnak rácáfolni!

Valójában engem főleg azért fizetnek h javítsak ezen az arányon és a yo csajok is bejöjjenek, természetesen rögtön hozzám...:)))))))