2008. április 9., szerda

A szépség nem minden :-)))

Hatalmasat futottunk az imént BB-vel, úgyhogy totálisan, teljes mértékben, "hundertprocentlih" ki vagyok purcanva. Igazából meg voltam győződve, hogy ki akar nyírni, ráadásul galád módon, ugyanis ahelyett, hogy lelőne, vagy valami ilyesmi,humánusabb megoldást választana, szisztematikusan kínoz. Vagy az intervallum edzésével, vagy mint az imént, amikor legalább ötször meg akartam halni, de nem engedte, és csak húzott magával.:-))Persze, az egész csak álfelháborodás, mert csodálatos volt a tavaszi esti levegő illata, és a futás is nagyon jól esett.Úgyhogy köszi-köszi :-)) Mellesleg néhányszor azért eszembe jutott az a mondat, amit még valamikor megboldogult tini koromban véstem fel a beépített szekrényem ajtajára: "soha, soha ne add fel". Hát, most pedig volt egy pont. De nem mertem. :-)

Amúgy igazából csak ezt a videót akartam nektek megmutatni. Szerintem zseniális. Oltári sokat röhögtünk rajta. Igeeeen, a szépség tényleg nem minden :-))

Beauty is nothing without brains

Nincsenek megjegyzések: