2008. április 16., szerda

love at first sight


Az a klasszikus. Meglátni és megszeretni. Csak egy pillanat műve volt. Vagány, stílusos, szexi, sportos, de azért elegáns; feltűnő, de nem kirívó... Szóval épp őt kerestem. Bármi áron. És ez most szó szerint. Mert nagyon drága volt. De ki mondta, hogy a szerelmet olcsón adják... Hiába próbáltam meg a józan eszemre hallgatni,semmi... Kerestem, kutattam valami mást, de nem sok sikerrel. Mert mindenütt csak őt láttam. Hozzá hasonlítottam. Méregettem, mérlegeltem, próbáltam ellene érveket gyűjtögetni. Hiába. Nem sikerült. Csakis és kizárólag őt akartam. Nem tágítottam. Tudtam, hogy nekem KELL. Igen, így, ahogy mondom. Nem "akarom, szeretném, majd meglátjuk" meg ilyesmi. Tudtam, hogy el vagyok veszeve, és KELL.Hiába, a szerelem az szerelem.Ott nincsenek ész érvek, csakis a forró szív.A szerelem olyan ritkán jön, azt nem hagyhatjuk csak ott, azért, mert esteleg tudtunk valami aprócska kis érvet felhozni ellene, csak azért, mert a józan eszünkre akarunk hallgatni, mint máskor mindig... Fenébe az ész érvekkel, legyen már végre az, amit igazán, ösztönből akar az ember!! Mert pontosan tudjuk,hogy a szerelem az mégiscsak szerelem, nincs mit tenni, ha jön, akkor visz is mindent,mégha a tárgya egy gyönyörű, vagány, stílusos, szexi, sportos, de azért elegáns; feltűnő, de nem kirívó bronz színű tommy hilfiger tornacipő is :-)))))


Jah, és egy dal azoknak, akik esetleg ma este a Jam- ben lesznek :-)))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

eszembe jutnak az iskolai délutáni-kora estébe nyúló- aulai diszkók, kezdő lépések a másik nem fele, a popcorn (metal hammer)újságok lapozgatása, és vmi furcsa érzés, ami leginkább a donald rágó ízére hasonlít. rég volt , szép volt: ))

Névtelen írta...

Nekem pedig az jut eszembe, hogy ha ezt a nőt ma "csinálnák meg" popsztárrá, vajon...hova jutna? Nem is emlékeztem rá, mennyire csinos, annyi hangja meg van, mint britney-nek, nem?
Már sajnálom, hogy legyintettem, mikor láttam azt a posztert a Jam-ben. Kár volt megnézni a videót. Kicsivel jobban érzem magam, mint egy szimpla nosztalgiázás után. :-))