2008. április 1., kedd

Kész átverés show


Két ember közt legrövidebb út egy mosoly- kiválóan bebizonyosodott ez ma is, az átverés, tréfa, bolondozás nemzetközi világnapján. Hiába a fokozott belpolitikai helyzet, koalíciószakadás, egymás anyázása meg minden, április elseje lévén sokaknak ennek ellenére (vagy épp ezért!!) a bolondozáson járt az esze (szerencsére!) Én magam is kiváló kis átverés áldozata lettem (kösziiiii, Robi :-)) ), meg a napilap olvasók is, no, meg én sem maradhattam adós némi kis tréfával. Ennek Timi itta meg a levét, mivel Eszter (aki maga is az én megtéfálásomon törte a fejét- épp ebből kifolyólag)hamar átlátott a szitán. Leírva cseppet sem lenne vicces a halálosan komolyan előadott sztori, úgyhogy ettől megkímélek mindenkit. Számomra a nap tanulsága sokkal inkább az: ha még van erőnk tréfálkozni és ki tudjuk jóízűen nevetni saját magunkat, akkor nagy probléma azért nincsen :-)))

P.S.: Bónuszként két jó mondatot, illetve mondást a mosolyról még mellékelek nektek. Szerintem nagyon jók :-)
Íme:

"A mosoly nem fizeti be a lakbért, de megspórolja a pszichoterápia költségeit.”
"A mosolyod olyan görbület, amely mindent egyenesbe hoz!”

Nincsenek megjegyzések: