2008. március 15., szombat

Rendrakás

Takarítottam egész délután. Azon kívül, hogy jó illatú és tiszta minden, egy alapos nagytakarítás után hajlamos vagyok azt hinni, hogy ilyenkor rendet rakok az életemben is. Kiszórok felesleges cuccokat, megunt dolgokat, áttekinthetővé teszem nem csak a gardróbot, hanem önmagamat is. Nem tudom, simán lehet, hogy csak belemagyarázom a dolgokat, de egyszerűen valahogy így érzem.

A takarítás ezen kívül még persze másra is jó. Például kiválóan lehet ezerrel énekelni porszívózás közben ( ma épp a best movie songs ment a VH1-en, úgyhogy jókat duetteztem pl. Prince-cel. Tuti, egy életre bánja, hogy Beyonce helyett nem velem énekelte a purple rain-t :-)) )
.... meg aztán jó arra is, hogy a könyvespolc portalanítása közben beleolvasson az ember mindenféle könyvbe. Ennek következtében naná, hogy vagy hat órába telik 45 négyzetméter puccba vágása, de az én időmmel én gazdálkodom jól vagy éppen rosszul... Mindegy is, lényeg, hogy fellapoztam többek között a nagy földrajzi atlaszt, néhány festészeti albumot (jóóóól elképzeltem a kanapém fölé egy Van Gogh képet....), a BB-től kapott Los Angeles albumot, meg a Fenyvesi Ottótól származó saját művet, a Blues az óceán felett-et. Csomó jó kis vers meg mondat van benne, például az egyik kedvencem az "Amerikai improvizációk" egyik verséből: "... majd együtt elutazni a halhatatlanságba, amit az idén/ Szingapúrban rendeznek." Hát, szerintem k..a jó. Halhatatlanság, amit az idén Szingapúrban rendeznek.... Még csak egyet idézek a címadó Blues az óceán felett címűből: "Az élet szép lassan megy tovább. /Rá lehet pakolni zongorát, / három bőrönd akkordot,/ atlanti basszust, hektárnyi magányt." .... azt hiszem, ez nem kíván kommentet.
... és ha még egy gondolatig időzök a könyvespolcnál, akkor csak annyi: ilyenkor arra is rá lehet jönni, hogy mennyi mennyi minden vár még elolvasásra...

Amúgy lassan be is fejezem, muszáj ezt az egyébként szép és jó napot valami közösségi élménnyel zárnom. Mivel az elmúlt hetekben gyakorlatilag nem igazán mozdultam ki itthonról, (pontosabban "nem nagyon keltem fel a padlóról", tudjátok...), épp itt az ideje egy kis szombat esti láznak, szpd kollégával és a társaságával :-)

Csak még egy észrevétel: épp a Deutschland sucht den Superstar-t nézem az RTL-en, ez a magyar Megasztár.. és valami fura tapasztalat, hogy a kábé 80 millió emberből az utsó tízben semmivel sincsenek tehetségesebbek, mint a mieink voltak. Igazán egyik sem volt vmi oltári nagy durranás...

Na, akkor szép estét nekünk :-))

1 megjegyzés:

...:::szpd:::... írta...

és a buli jól sikerült, leszámítva a hajnali órákat, amikor a bacardi-colás poharak önálló életre keltek, s repülni kezdtek. :D :D :D