2008. szeptember 15., hétfő

Régi kerékvágás


Ma megvolt a szezon első kosármeccse (NYERTÜÜÜÜÜNK:-) ),múlt héten meg az első angolórák is, ergó minden újra a régi kerékvágásban. Az most más kérdés, hogy ez most akkor jó vagy nem, mert akkor megint csak kilyukadnánk a klasszikus "húúú, mennyire rohan az idő" állításhoz. Ezt meg minek is boncolgatnánk, észreveszi azt mindenki maga...
Sokkal inkább durva az, hogy BB képes volt ma a winter kollekcióban található narancsos-fűszeres teát kérni. Sokkoló, legalább mint az almás-fahéjas joghurt :-)

Én viszont még bojkottálom a téli cuccokat, és őszi mélabúba (nevezhetjük nyugodtan depressziónak is) sem vagyok hajlandó esni semilyen körülmények között. Pedig a körülmények... nah, azok aztán igazán szarok, már csak a köd hiányzik.
De ne aggódjatok, jön még kutyára szalonna, meg indiánnyár, elintéztem, ugyanis mindjárt kiveszem végre a nyári szabimat :-))

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

És a megjegyzésemet még csak nem is hallottad, amit már induláskor mondtam, mikor beszálltál a kocsidba.
Merthogy arról volt szó, hogy amilyen idő van, kisuvickolom a csizmám és kirakom az ablakba, próbaszerencse. Hátha Mikulás is megtéved, mint én.
...és akkor hozzátettem, hogy "ennyi erővel már egy szülinapot is megünnepelhetnénk..."

Hm? Vicces? utálsz? És mondtam, hogy "ocsmányak a függönyeid"? :-))))))))))

nik írta...

Hmmm. Szerencséd, hogy nem hallottam a végét csak a mikulásos részig :-))

És tudod: a függönyöket meg majd megszokod. :-))))

Névtelen írta...

Nem hittem, hogy lesz valaha függönyöd :)))
Egyébként meg azért írok, mert k...ra irigyellek a kosár miatt. De nem baj, még pár hét és reményeim szerint csatlakozom :) ha még egyáltalán visszavesztek...
viri

nik írta...

Virágocska, visszaveszünk, persze, ne viccelj :-))
Amúgy nem, függönyöm továbbra sincs, viszont tudoood, imádom a Mr& Mrs Smith-t :-)))