2010. augusztus 3., kedd

No comment


szétröhögtük az agyunkat :-)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

BÁRKI
jött elő ezzel a dumával, irigylem. Hogy ez miért nem nekem jutott eszembe, bakkerman?
És persze... nos - lévén az ország 1. és 3. sz. közméltóságai - óvatosan fogalmazok.
Elmehetnek ezek a p.-ba.

nik írta...

pont így vagyok vele én is...
miért nem nekem...?! Na, mindegy.
így is jó :-)

julcsi írta...

nekem eszembe jutott, de nem akartam vele kérkedni... amúgy is, kérkedés helyett más dolgom volt a héten..

Névtelen írta...

Én meg végre megtaláltam az Armani kabátom. Ezért sem volt időm foglalkozni a politikával :-)

giuliana armani írta...

oooooooooohh!!!

Névtelen írta...

Ellenállhatatlanul magas labda volt. :-)

gégé írta...

csak úgy megjegyzem, hogy minden héten kábé hat-tíz embernek jut eszébe az aktuális cím, de őnekik egy értekezleten, és pont egyszerre