2010. augusztus 16., hétfő

Mozgááááááás!


"Te, hogy ez a futás milyen zseniális dolog"- hívott fel Gaáljúlianna, én meg örültem, de nagyon, hogy a futást hirdető hittérítő munkám eddigi egyetlen gyümölcse elégedett :-)

A tegnapi - térdfájás ismételt előtérbe kerülése miatt kissé nyögvenyelős - futás után én ma végre megint spinningeltem (itt is van egy megtérítettem, Rita, a kozmetikus lánya bigott bicajos lett), és elképesztően jó volt.
Amikor érzi az ember, hogy méterről-méterre, izzadságcseppről-izzadságcseppre adja ki magából azt a sok mentális koszt meg szennyet, amit kénytelen magába szívni nap mint nap.

Aki nem csinál semmit, csak punnyad, azt továbbra sem értem, hogy a fenébe bírja túlélni az életet.

3 megjegyzés:

julcsi írta...

van még valamilyen hittérítő munkád? "szuper állás", "jó fizetés", "tökéletes pasi"... ilyenekben nem térítesz? csatlakoznék ezekhez is...

nik írta...

épp most gondolkodom rajta ezerrel. A "tökéletes pasi" csoport vezetését rád bízom, tudod, arra nekem nincs szükségem, mert van :-)
viszont a "szuper állás és jó fizetés" csoportba még jöhetsz. Kurva nagy az érdeklődés, a csoport még a meghirdetés előtt betelt, viszont neked szorítunk még egy helyet...

névtelenasarokról írta...

a futással az a gond, hogy térdre megy, akinek ez gond az bánhatja.
a spinningel az a baj, mint az egyszerű bicóval, hogy a farokcsontot stimulálja-készíti ki, és ez bizony a csajokra is érvényes.
maradt az úszás, az meg max nyáron van meg pápán és fűzfőn.
na mit csináljon a megyebeli nem fűzfői, nem pápai, problémás sportolni akaró nem nyáron aki nem csak gyurmázni akar?