2008. október 30., csütörtök

Benne leszek a színházban


A barátaimat tudom, már az őrületbe kergetem ezzel, de hát nem minden napos esemény, hogy az ember benne lesz a színházban. Benne a sajtóanyagban, a műsorfüzetben.A Petőfi színház nagyszabású 100. éves szülinapi bulijának részeként ugyanis szerepet kapnak az újságírók is. Színikritikusokat (Kellei Gyuri kollégát is) kértek fel rövidke kis egyfelvonásos színpadi játék megírására, és amíg a zsűri töri fejét azon,kié a legjobb, addig Terescsik Eszter szemezget az elmúlt években megírt kis Noteszlap-jegyzeteimből. Tökjó :-)Pláne, hogy tiszta véletlenül szombat este személyesen is megismerkedtem az Eszterrel az Ír pubban, iszogatás közben, és nagyon tetszenek neki az írások, ráadásul ő nagyon szimpatikus nekem, úgyhogy biztonságban érzem a "gyerekeket" :-)))

Amúgy az egész ötlet jó szerintem, mert igenis fontos, hogy helyi szerzők, újságírók kapjanak ilyen jellegű bemutatkozási lehetőséget,másrészt ez jó kis kihívás, izgalom. Fura lesz, hogy valaki hangosan kimondja a leírt gondolataimat...
Én nagyon kíváncsi vagyok. Remélem, sokan mások is,és eljönnek majd megnézni a programot november 15-én...

Aki kíváncsi program részletekre, nézze meg a www.petofiszinhaz.hu oldalt.

Nincsenek megjegyzések: