2008. május 4., vasárnap

Bernie


Bernie Rhodennbar tényleg semmi törvénybe ütközőt nem követett el. Ő csak egy javíthatatlanul imádnivaló (természetesen new york-i :-)) ) betörő, aki kizárólag azt lopja el, amire megbízatása van, egyébként pedig egy könyvesbolt tulajdonosa. Társa a bűnben Carolyn, a Pudliművek nevű kutyakozmetika leszbikus tulajdonosa.

Szóóval, a csütörtöki buli után a lájtos hétvégét Bernie-vel töltöttem, aki ezúttal egy Mondrian festmény körüli bonyodalomba keveredett (a mű címe: A betörő, aki úgy festett, mint Mondrian), amelyet tulajdonképpen Carolyn Myanmar nevű macskájának elrablása okozott. A kecses burmai macskáért pedig nem kevesebb, mint félmillió dollárt kérnek a rablók. Íme, egy kis ízelítő:

"-Hajlandóak kifizetni a váltságdíjat? A negyedmillió dollárt?
-Nem magas egy cseppet ez az összeg? Tudom, hogy elszabadult az infláció, és azt is értem, hogy a piacon ölik egy mást az emberek a használt burmai macskáért, de..."


Igazándiból nem ez az első Bernie történetem. Vicces, szórakoztató, zseniális stílusban megírt művek, amelyek pontosan egy ilyen kicsit szeles,napsütéses hétvégére tökéletesek... Ajánlom mindenkinek :-))

Olvasni pedig jó, kell, fontos, imádok. Internetet, de főleg újságot, könyvet. Jól ki tud kapcsolni, megnevettetni, netán túlélni, tanácsot (és mondatokat!) adni. Szeretem, hogy van illatuk, inkább olyan jellegzetes könyv-szaguk, hogy vihetem magammal a kádba, strandra, a kanapéra, hogy vissza lehet lapozni, aláhúzni, és hogy csak úgy elaludni rajtuk. Néha szó szerint... :-)))

Nincsenek megjegyzések: