2008. augusztus 10., vasárnap

...izzik a galagonya


egyre inkább erősödni látszik bennem a felismerés, mely szerint "őszülünk", ugyanis azon túl, hogy már a 19 óra 40-es futás indulás is későinek bizonyul, és tegnap hajnaltájt "röpködtek a mínuszok" (mondhatni k'rva hideg volt), ma megpillantottam, hogy bizony piroslik a galagonya és a csipkebogyó is a kerékpárút mentén. Hát ez van. Ha tetszik, ha nem.

Egyébiránt a hétvége krónikájához hozzátartozik, hogy péntek éjszaka megnéztük az új Batman filmet, ami frenetikus (pedig hozzáteszem: nem vagyok egy batman rajongó, asszem ez volt az első opus, amit végignéztem), és hundertprocentlich egyet értek az indexes kollégával, aki szerint Heath Ledger Joker alakítása "vegytiszta zsenialitás". De, idézhetném BB-t is, aki azt mondta: "nah, az ember tényleg komolyan vette, hogy a csúcson kell abbahagyni". (tudjátok, meghalt gyógyszer/kábítószer túladagolásban). Szóval: látni kell.

Van is a filmből egy kedvenc mondatom: "az őrültség olyan, mint a gravitáció. Csak egy kis lökés kell neki."

S ha már krónika, akkor jöjjön a szombat este, amikor is inkognítóban beálltam egy éjszakai bárba pultosnak-felszolgálónak, hogy szülessen belőle egy riport, a végeredmény hét vége körül olvasható, látható...
Hajnalban aztán haza, és már le sem feküdtem, hogy élőben láthassam, amint ez a Cseh Laci gyerek valami hihhhhetetlen nagyot úszott (még jóóó, hogy az MTV nem az NBC,én meg nem vagyok valami idióta amerikai, aki képtelen lennék hajnalban felkelni,hanem igazodjon inkább az egész olimpia az ÉÉÉNN, és a nagy USA napirendjéhez.Brrrr....) és örültem, de nagyon annak az ezüstnek... Mert ezzel a Phelps-szel kapcsolatban azért mondhatni vannak kétségeim, de ezt majd máskor. Tessék szurkolni.

Nincsenek megjegyzések: