2008. június 11., szerda

Sport/fogadás



Nyertem. 1400 forintot kereken. Mint sejthetitek, itt nem az összeg maga a lényeg, hanem az érzés: nyertem. No, meg egyáltalán nem utolsó sorban az, hogy min. FOCIN, kérlek szépen, kedves Olvasó. Mint azt nemrégiben már kifejtettem, életem napjait nem mondhatnám, hogy éppen a futball meccsek köré csoportosítom, de hát már akkor is elmondtam: azért vannak dolgok, amelyeket muszáj látni. Na hát így vagyok ezzel a foci eb kérdéssel is, pláne, hogy pénzügyileg is érintett lettem. Mert kérem, komolyan benne vagyok a szerkesztőségi sportfogadási akcióban, amelyet bevallom, jelentős mértékben élvezek. Én vagyok ugyanis, aki különösebb előképzettség vagy háttérismeret hiányában mondhatni ösztönből vagy szimpátiából tippelek. Persze, némi alapinfóim a fociblogokról, sporthírekből, öt percnyi meccsbe pillantásokból azért vannak, ezek alapján próbálok naponta két meccset megtippelni, mérkőzésenként kemény 100 forintot kockáztatva ezzel. Ééééés, a női megérzés, a kezdők szerencséje, Fortuna kacsintása, vagy mittudoménmi, de tegnap a svéd-görög 2:0 hozott a konyhára 1400 pénzt, és azért nem a dupláját, mert Novothny kolléga is hasonlóképpen tippelt.

De, csak, hogy tudjátok: a sikerszéria ma tovább folytatódott (gyorsan le is kopogtam), ugyanis a meccs végét jelző sípszó előtt két-három perccel imáim meghallgatásra találtak, és a portugálok berúgták a 3. góljukat, így bejött a csehek elleni 3:1-es tipp is :-)) Most Vdp kollégámmal osztozom a nyereményen és a dicsfényen, de hát ez semmit nem von le az érzés értékéből :-))) Azért persze remélem, a boszorkányság vádját megúszom :-)

Szóóóval, egyelőre így állunk, most megy a svájci-török meccs éppen, még lehet bármi, én 2:1-es török győzelemre fogadtam, de szűk fél óra múlva kiderül, mi a dörgés. Őszintén szólva már nem reménykedem (na jóóóó, csak egy kicsit.. :-)) ), ugyanis azt már magam is durvának tartanám, ha ezt is eltalálnám.

Minden esetre remélem, Fortuna nem hagy el mostanság, és sikerül még némi aprópénzt kávézásra-sütire, további sportfogadásra összeszednem :-))

Egyébiránt háttérinformációként fontos megjegyezni (hogy miért is örülök én ennek annyra...), hogy abszolút nem kenyerem a szerencsejáték. Aki jól ismer, az tudja, ha véletlenül háromhavonta egyszer veszek lottót (amikor már csak ezt az egyetlen utat látom, hogy durvángazgadlegyek :-)) ), akkor kábé négy-öt hétbe telik, mire utólag a neten meg bírom nézni a számokat. Gondolom, azt sejtitek, eddig még szerintem egyetlen számot sem sikeredett eltalálni, nemhogy még netán kétszáz forintot is nyerjek...

Hát, ezek vannak mostanság. Izgulok, tippelek, drukkolok ezerrel.

P.S.: ezt most muszáj leírnom: "szíve szerint szíven szúrná magát a szögletzászlóval"- hát, ezt az aranyköpést bírta beszólni a kommentátor az imént. És még mindig kéne egy török gól a sikeremhez...

Nincsenek megjegyzések: