2008. június 18., szerda

Ez+az


Először is, muszáj elmondanom, hogy kissé neheztelek saját magamra. Ugyanis hagytam magam mindenféle szóbeszédek által befolyásolni, és az általam napok óta mondogatott "az oroszokból még kinézek valamit" ellen fogadni. No, nem, nem az a bajom, hogy az egyébként remek tippelési sikerszériám ezzel megtört, hanem az, hogy az eddig jól szuperáló megérzéseim ellen tettem. Ismét egy tanulság: az első megérzés az ösztönös, a jó, ez nem hagy cserben.

Egyébként pedig abszolút boldognak kell lennem, úgyanis a tippmix-en (igen, újabb szerencsejátékba bonyolódtam, de kizárólag 200 forintam szánok rá!!!!) sikerült nyernem némi kis kávépénzt, ma pedig ismét eltaláltam a spanyol-görög meccset, úgyhogy immáron asszem 7. alkalommal vagyok nyerő a szerkesztőségi tippjátékban, úgyhogy listavezetőként várom a holnapi nmeccset, no meg persze az aprópénzt :-)))

Tök más téma: délután olvastam az indexen, hogy "Comedy Central nevű vicces műsorokat sugárzó és gyártó adó betette a lábát Magyarországra, és októbertől megpróbálja felvidítani a lakosságot. "
Nah, ezzel nincs is semmi baj, ha nem a VH1 adó helyére akarnák bepasszítani baromi jó érzékkel. Ugyanis véleményem szerint az egyetlen normális, hallgatható zenecsatorna, ahol nincs túl sok reklám, meg idióta-gagyi animációs ökörség, meg "olyanakaroklennimintbeyonceknowles" vagy "legyélteasajátjustintimberlake-m" című marha nagy kaliberű baromság. Viszont van zene, sokféle. Gondolom, az eszébe sem jut majd senkinek, hogy minket, akik szponzorálják ezt az egészet, megkérdezzenek. Egyáltalán, kell-e ez nekünk, de ha már le is nyomják a torkunkon, akkor talán megkérdezhetnék: nem-e az a fos (bocs, de erre egyszerűen nincs jobb jelző) viva tv vagy valami zone klub helyére kellene-e betenni esetleg, netalántán, nem pedig az egyébként hallgatott zenetévé helyett. Amúgy igazuk is van: mi jogon akarunk mi itten belepofázni mindenbe. Nah, ennyit erről. Mindenesetre ha valami papírt kell aláírni a VH1 megmentéséért, szóljatok!

Amúgy fantasztikusat bicajoztam ma este ismét, egy laza Veszprém-Almádi, jó kis tempóban, eső utáni illatkoncentrátummal,kis agyszellőztetéssel, némi erőlködéssel, izomhasználattal megspékelve, de csak azért, mert "olyan jó érezni, hogy élek" :-))))

Nincsenek megjegyzések: