2011. február 1., kedd

Első nap

Ez volt az első nap, amikor nem dolgoztam. mit ne mondjak, jól ment :-))
Igazából csomó elfoglaltságom van, volt, lett volna, úgyhogy unatkozásról szó nincs.
Egyébként tegnap volt az utsó munkanapom (jééé, ki gondolta volna az első mondat ismeretében, mi? :-))) ), jól sikerült. Persze, furcsa volt,mégiscsak majdnem tíz év, csomó szuper emlék, dolog, ami ott történet velem. Igaz, ezeket senki nem veszi el tőlem.... de ezt most nem ragozom, csak még egy dolog: igazán jó érzés volt, hogy mindazok, akik tudtak, tudnak a döntésemről, totál pozitívan állnak hozzá,illetve hozzám, és bátorítanak, meg mondják: értem aztán cseppet sem aggódnak, mert ismernek. És ez a hozzáállás tényleg tökre jól esik. Amúgy vicces és jófej ajándékokat kaptam a kollégáktól, az is nagyon jó volt. Úgyhogy köszi :-))

Amúgy igazából egy kis önreklám miatt jelentkeztem be: Jobless néven indítottam ma új blogot. Pusztán a dokumentáció céljából, hogy elmeséljem, mit csinálok, amíg mindenki más dolgozik :-)))

Nincsenek megjegyzések: