2010. december 31., péntek

2010

Utolsó nap, legalábbis 2010-ben, és kibontottam végre a tavaly ugyanilyenkor magamnak írt borítékot is. Amelyben leírtam, hogy hol szeretnék állni az életben most.
Érdekes volt olvasni, bár meglepve nem voltam, hisz mégiscsak én írtam magamnak azt a levelet, és ha nem is pontosan, de nagy vonalakban mégiscsak emlékeztem, mit szeretnék, illetve mit szerettem volna egy évvel korábban.
Nos, a fontosabb dolgokban megvalósult, amit akartam, és ez szuper, másik fontos, ám inkább materiális dologban nem, úgyhogy ezen még melóznom kell. Végülis, kell valami feladat jövőre is.

Amúgy ez egy jó kis év volt. Bizonyos szempont(ok)ból piszkosul nehéz év, de azért jó. Mert ezek a nehézségek a velejárói annak, hogy az ember élete a helyes irányba menjen. Megbánni nem szoktam semmit, hiszen a lényeg szerintem az, hogy a kevésbé jól sikerült dolgokban is találjuk meg azt, amiből tanulhatunk. Utólag siránkozni már megtörtént dolgokon semmi értelme sincs.
Szóval, egy lelkileg megterhelő és egyben felemelő év után tudom, hogy egy igazán jó év következik, benne sok-sok fontos változással, kihívással.
És biztos az is, hogy lesznek benne nehézségek, de nem baj, mert a jó dolgokat nem adják ingyen, és az élet nem habostorta, meg még tudnék felsorakoztatni ilyen frankó bölcsességeket, de inkább megkímélek tőle mindenkit :-))

Lényeg, hogy pontosan azzal az emberrel vagyok, akivel lennem kell és akivel lenni akarok, innentől kezdve pedig nagy gond nem lehet :-))

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-) xoxo