2010. október 11., hétfő

Rémálom a .... (tetszés szerint behelyettesíhető) utcában

Nem hittem a szememnek, amikor pénteken ISMÉT arra kanyarodtam be az Almádi útra, hogy MEGINT fel van túrva egy három méteres szakasz, ami miatt persze folyamatosan áll a forgalom. Ebben a qva utcában lassan egy éve nem lehet normálisan közlekedni, és szerintem csakis és kizárólag a Jóisten a megmondhatója annak, mi folyik ebben a városban csatornaépítés címszóval. Bár, ha már a Jóistennél tartunk, akkor szerintem már ő is réges rég elvesztette a fonalat, hogy ki, mikor, miért bont fel egy két négyzetméteres aszfaltcsíkot a logikát tökéletesen nélkülözve. Kiás, betöm, eső kimos,aztán megint kiás, betöm, betoldoz-foldoz, és ez így megy már hosszú-hosszú hónapok óta. VÉRLÁZÍTÓ!!!!

No, de még ez hagyján, mert az Almádi útnak nincs egyetlen olyan métere, amelyik ne lenne/lett volna/ éppen van feltúrva, itt nem is reménykedem én már semmiben. DE: mit látok ma?! Az eddig egyetlen normálisan, használható módon teljes egészében leaszfaltozott (kb egy hónapja használható) Egyetem utca HÁROM, azaz 3 helyen van kivájva már megint! Ezúton kérek mindenkit, aki ezt érti, írja már meg kommentben. Köszi.

És asszem nem ártana már lassan itt is letartóztatni valakit.
(P.S.:nah,az aztán meg megint egy érdekes téma, majd írok arról is...)

4 megjegyzés:

névtelenasarokról írta...

címlap kérdés, nem járja?:)

gégé írta...

szerintem mindenkit le kell tartóztatni, ráadásul már stabilizátor rudakat is kellett cserélni az autómban, elegem van...

julcsi írta...

elássák az aranyat meg a kincset. vagy titkos alagútat építenek és ezen hozzák majd ki a chilei bányászokat. ja, őket már nem.

Matykó írta...

Maximálisan igazad van, akartam is kérdezni, hogy erről nem lehet e írni???! zsír új az egyetem ucca, csatornafedők totál beesve, út febontva...veszprémi útmafia:D
komolytalanság van