2010. október 26., kedd

Odett. Avagy zene az emeleten

az úgy volt, hogy az egész napi elhavazás után és még rengeteg esti munka előtt baromira nem volt kedvem még este nyolckor melózni menni az egyetemi központi koleszba. ezen oknál fogva fel is hívtam GéGé fotós kollégát, hogy akkor tegyek egy gyenge próbálkozást arra vonatkozóan, hogy felejtsük el ezt az esti szívást.
de
már késő volt, mert szorgos kolléga már ott tanyázott az egyetemen, így kénytelen voltam magam odaráncigálni.
És milyen jól tettem. Mert qva jó kis program volt. Az eredeti koncepció is szimpatikus a szponzor Red Bull részéről. Zene az emeleten, azaz minden emeleten más-más koncertet lehetett meghallgatni (volt annyi eszük, hogy egymás után voltak a fellépők, nem egy időpontban)a koleszos népségnek. Én az Odett nevű csajt hallgattam (mint kiderült, ismerős már az mr2-ről), nagyon tetszett: helyes, apróka csaj, elképesztő hang, baromi jó szövegek, szóval igazán élvezetes kis esti program volt.
Leszámítva a döbbenetet, hogy az ifjúság, amelyik mégiscsak az értelmiségi rétegnek hivatott lenni, szóval az egyetemisták... hát, hihetetlenül ostoba, primitív és közönséges népség bír lenni.
És azt sem értem,hogy egy ilyen házhoz jövős (mi több, emeletre, basszus, ki sem kellett lépni az épületből), ingyenes szuper bulira mi a fenéért csak harmincan kíváncsiak?! (megszámoltam)


P.S.: eredeti terveim szerint arról akartam írni,hogy az alkotmánybíróság megtorpedózta a a 2 millió forint feletti végkielégítések 98 százalékos különadóját. Persze, a fiúk eszén nem lehet túljárni, mert majd jól módosítják az alkotmányt, hogy majd úgy legyen minden, ahogyan azt ők akarják. Egy kicsit azért nem ártana elegánsabbnak lenni, azt hiszem.
É éljen a demokrácia! :-) (a véleményem természetesen hosszabb, de inkább hallgassátok meg ezt a jó kis dalt)

5 megjegyzés:

nik írta...

A P.S. témához itt van egy link, amivel egyet értek.
http://index.hu/velemeny/2010/10/26/kell_nekunk_ez_a_vacak_alkotmanybirosag/

névtelenasarokról írta...

Az átlag egyre primitívebb gyereket tol be már az óvodába. Ott ha nevelni akarnak, az a szülőnek nem tetszik. Végig járják úgy az általánost, hogy már csak kitűnni szeretnének, középiskolásként meg konkrétan felnőttnek lenni. Mire bejutnak a mai felsőoktatásba ahova konkrétan mindenkit berángatnak a felsőoktatási intézmények a fejkvóta miatt, teljesen természetesnek veszik a primitív életet.
Mi sem voltunk különbek. De nekünk nem is volt ennyi közeg, médium, ami ennyire tolná a gyerek arcába a színvonaltalanságot.

Egyszer ha lesz időm, kutakodni, fogok: 15 évvel ezelőtt mennyien érettségizettek, mennyien tanulhattak tovább, és mennyi felsőoktatási hely volt,milyen pontszámokkal, átlagosan, és bizonyos szakokat nézve. És hogy állunk most.

Tévedés,hogy több diplomát kell adni az embereknek. De elnézve a felsőoktatásban tanulókat, szerintem éhen halnának ha fizikai szakmát kellene tanulniuk. Amilyen palik ma az utcán szédelegnek, nem biztos, hogy túlélnének egy sorkatonai szolgálatot.
Korcsosodik az átlag, ez a helyzet.

névtelenasarokról írta...

Na meg a konkrét eset, amit írtál.
Ma felújított épületekben, kollégiumokban, könyvtárakban tanulhat lényegében mindenki. És ez nekik teljesen hétköznapi, mintha csak nekik szarták volna, és mert megérdemlik.

Ha visszagondolok, kritikán aluli szockollégiumokra, meg a soha semmi nincs a könyvtárban ami nekem kellene időszakra, megüt a guta.
Kézhez kapnak mindent és állnak teli szájjal 20-on évesen mint az óvodások.

julcsi írta...

nem (csak) az ő hibájuk. baromi nehéz ma gyereknek / fiatalnak lenni.

G&M írta...

Erről lemaradtam, inkább kosáredzésen zúztam:D