2010. január 13., szerda

Sztrájk



Kezd baromira elegem lenni ebből a BKV-MÁV, mikor, milyen sztrájból, még akkor is, ha momentán engem nem érint.
VAGYIS MÉGIS
mert az én pénzem is folyik ki azon a k..a nagy csövön,amelyik a fent említett két cégbe pumpálódik, csak milyen kár, hogy semmi haszna, mert gyakorlatilag működésképtelenek. Gondolom, nem kell bizonygatnom, mindenki utazott már vonattal Magyarországon, aki meg nem, hát csak adjon hálát neki.

Én is munkavállaló vagyok. Én is tudom, hogy vannak, KELLENEK, hogy legyenek jogaink, de azért az mégiscsak túlzás, hogy egyesek részesedést kérnek a cég eladott vagyonából (annak ellenére, hogy milliárdos veszteszégeket termel kábé létezése óta), és én meg miért nem kapok részesedést belőle, mikor az én adóforintjaim is odavándorolnak a céghez.

Irritáló az is, hogy munkabeszüntetnek napokig (akár hetekig), mert nincs fizetésemelés, meg évvégi prémium, meg mittudomén még mi nem, persze, csupa jó dolog, amit a kollektív szerződés garantál.

Persze, lehet, hogy csak jósokmindenkivel együtt irigykedem, mert nemhogy fizetésemelés nincs, hanem csökkenés van,folyamatosan(de legalább munka is) miközben a kaja, a kocsi, a lakás, a fűtés, a villany, a közlekedés, meg az egész élet sokkal, de sokkal drágább, és mindenki kompenzációt akar, a bank, az eon, a vízművek meg a többi, én meg csak állok ott a sor végén, és engem, na engem kurvára nem kompenzál senki.

A békávés meg mávos emberkéknek meg üzenem, hogy üdv a való világban.

1 megjegyzés:

gégé írta...

várjál, gondolkodom egy kommenten...