2010. január 28., csütörtök

Hózik, fázik

11 megjegyzés:

julcsi írta...

korcsolyázzon, szánkózzon....

névtelenasarokról írta...

nagyon jó ez a kép!:)

Névtelen írta...

Szánkózzon akinek hat anyja van...

nik írta...

szerinem is tökjó a kép, köszi :-))

Szánkózni márpedig szuper, de ha maga, Névtelen tud valami jobbat, hát hajrá!
:-))

Névtelen írta...

Éppenséggel tudok. Monnyak példát, miss "én olyan elégedett vagyok magammal!" ? :-)

És mégvalami.
A névtelenség nem véletlenül van biztosítva. Alkotmányos jogom, még a szájberszpészben is.

nik írta...

Tudod jól, hogy a palacsintára gondoltam...
...de megértem, hogy ez a mondat neked jóóól feldobott labda... és le is ütögeted állandóan :-))

ezt a szánkó-helyettesítő alternatívát pedig majd...
...hátígyigen...
majd megdumáljuk.

julcsi írta...

így van ez. pedig én csak egy ártalmatlan hozzászólással kezdtem...

Névtelen írta...

Julcsi, eddig még bármit mondtál, ez lett a vége. :-)
Asszem a Te hibád...

nik írta...

egy ártatlan kép, egy ártatlan julcsimegjegyzéssel... aztán itt tartunk,
amikor meg a kedves olvasóközönség fel van szólítva véleményt nyilvánítani, azt meg pont le van sz'rva...
de nembajnembaj,
mint tudjuk,
az olvasók
kiszámíthatatlanok!!
Ííííírjatokcsak :-))

julcsi írta...

ilyen nagy ereje van a szavaimnak?? ajha! de tudod mit, ezt símán, lelkiismeretfurdalás nélkül bevállalom... és remélem még több ilyen hibát elkövetek majd.. :-)

julcsi írta...

na "írj" egy hasonlóan tartalmas bejegyzést hogy ismét hadd jegyezzünk be ilyen nagyon lelkesen és kreatívan...