2009. december 31., csütörtök

Mérlegen a valóság


"Első hónap elseje, 2009-ben. Fura még leírni.
Már vártam. Mert ez egy jó év lesz. "

írtam
egy nap híján egy évvel ezelőtt...

értékelni, összegezni, mérleget vonni persze mindig lehet, nem kell ahhoz szilveszter, de azért a jeles nap mégis csak attól jeles nap, hogy valamitől más mint a többi, hogy ez most nem csak úgy simán csütörtök, hanem az év legeslegutolsó csütörtökje, sőt: legeslegutolsó napja, és óhatatlanul eszembe jut, hogy az idén
megvalósítottam az álmom, (N.Y.)
átúsztam a Balatont,
voltam a tengernél,
meg síelni is,
kaptam egy díjat,


és főleg jó sok szuper szombatot...

Vannak még tervek, meg álmok is,
úgyhogy hajrá.
Mindjárt 2010.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hála az Interspárnak a szuper szombatokért...

nik írta...

öööööö, jah, interspár forever.
gondolom, azért azzal nem mondok újat, hogy momentán nem éppen arra gondoltam....
:-))