2009. április 10., péntek

Receptre


Lefeküdni úgy, hogy a lehűlni nem tudó kora nyári melegben az utolsó pillantást a nyugtató víztükörre vetni. Felkelni a madarak dumájától, teraszra kimenni egy bögre teával, és megtalálni azt a kis rést a fák között, ahol pont látszik a kéklő víztükör. Kihasználva az első igazi napsugarakat, a hirtelen jött szabad órákat, hogy könyvekkel felszerelkezve azonnal álomba ringasson a hullámok zaja, arcot nappal süttetni, irigyen bambulni az első bátor fürdőzőket, vizet nézni, elgondolkodni, megnyugodni, és minden pillanatban rájönni, hogy ez a legjobb hely a világon,

és teljesen hülye, aki nem imádja a Balatont.


P.S.: Büfék kinyitva, első lángosok kisütve, fürdőruha beizzítva. Első felvonás indul. :-))

8 megjegyzés:

névtelenasarokról írta...

arra már rájöttem, hogy vízpart mellett mindent tudok csinálni (majdnem) de olvasni azt nem.. az már túl sok a természetben.. így aztán csak a helyet foglalják táskámban vagy kezemben.

nik írta...

...én az egyiket a fejem alá tettem (Jack Kerouac), a másikat (Stefan Zweig)az arcomra, mert már nagyon tűzött a nap :-))
(de tényleg)
aztán meg azért olvastam is. :-)

Rónay Gabi írta...

jaja... én is pont így olvasok a parton

Rónay Gabi írta...

gyönyörű volt a víz a hétvégén... bandukoltam és néztem a naplementét, meg a vizet, meg a parton a kőkockák rései közt kibújó kis növényeket... sütött rá a nap és csupa por vette körül... olyan nyári melegpor - lefényképezte. Nem lett jó kép:-) pedig szép volt

Rónay Gabi írta...

(én fényképeztem le)

névtelenasarokról írta...

hol készült a kép? azaz, hol éri meg gyepszőnyeget fektetni egy partra?

nik írta...

Nemtom. "Lopott" kép :-))
De azért szép, nem?

névtelenasarokról írta...

szép és furcsa. egy gyepszőnyeg nemolcsó mulatság. ahol ezt letették, ott van (volt erre) pénz.