2009. március 8., vasárnap

Nő-férfi

Nem akartam ezzel a nőnap dologgal foglalkozni, mert szerintem egy oltári hülyeség. Csak megtetszett az Emőke interjújában ez a Karinthy gondolat, amelyikkel nagyon is egyet értek, és gondoltam, megosztom veletek.

" Ülök a szobában, egy ember. Bejön egy nő és férfi leszek. Minél inkább nő, aki bejön, annál inkább férfi leszek én. " (és persze fordítva is ugyanez)

Hát ennyi a nagy titok. Igazi nőnek igazi pasitól lehet lenni. Szerintem.

Szerintetek?

PS:Tízezer kattintáson is túl a kib(l)ogozhatatlan... Köszi :-)))
És mindjárt szülinapos is :-)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

kötözködős kedvemben vagyok, és próbáltam megfogalmazni az ellenvéleményemet, többször neki is rugaszkodtam, mire rá kellett jönnöm, hogy talán tényleg igaz ez így. a fene vigye el.

nik írta...

hát igen, ezzel asszem nem nagyon lehet vitatkozni...

Nem véletlenül különbözteti meg dr Csernusunk is a hímnemű meg a férfi szavakat. Pontosabban egyedeket.

Névtelen írta...

Itt akkor most férfi hozzászólásnak nincs helye, nem igaz?
Nem baj, a "jó időben kussolás" egy kellemes férfitulajdonság tud lenni.

gégé írta...

az Igazi pasi megünnepli, hogy NŐ vagy, a kollégáival a kocsmában és hullarészegen megy haza, majd miután nem olvasott, és nem is hallott a büdös életben Karinthy nevet ezért nem tudja, hogy ő igazi férfi, ha ott vagy, de legalább átad egy szál hervadt virágot, amit 6 nappal azelőtt hollandiában metszettek le a tövéről, így legalább nem kell egyedül hervadozni a NŐnek, és folytathatnám, de inkább mégsem

nik írta...

Dehogy nincs helye férfi hozzászólásnak, sőőőt... Kíváncsian várom :-))

nik írta...

Kedves Gé,eléggé sötét a kép, amelyet férfitársaidról festettél, de valahogy sajna így van ez biztos,
én meg szerencsére főként olyan emberekkel veszem körül magam, akik tudják, ki volt Karinthy, úgyhogy mákos vagyok :-))

Névtelen írta...

mákos Karinthy. na az mekkora lett volna-D